DragonLance legendák

  

A Dárdaháború véget ért, az emberek, törpék és elfek szövetsége legyőzte a Sötétség Királynőjét és gonosz ármádiáját. Az ősi, igaz istenek visszatértek, hogy segítsék Krynn népeit a háború ütötte sebek begyógyításában. Béke köszöntött Ansalonra, a fenyegető árnyék örökre elvonult.
Vagy mégsem?
Raistlin Majere, a Feketeköpenyes mágus elátkozott tornya körül ismét sűrűsödik a homály, a varázsló készül valamire.
Ha terve sikerül, hatalma oly nagy lesz, hogy senki sem állíthatja meg őt, a múlt és jövő urát…

 

A ​múlt és jövő ura 

 

 

Istár gyönyörű és romlott városában a Papkirály magához akarja rendelni az isteneket, hogy segítségüket követelje a Gonosz elleni végső harchoz.
De megváltozhat-e a történelem?
Talán. Ám előbb…
Caramon az Aréna porondjára lép, hogy megvívja Utolsó Menetét szabadságáért és önmagáért.
Raistlin és Crysania találkoznak, hogy együtt szálljanak szembe a Sötétség Királynőjével.
Tasslehoff elindul, hogy megakadályozza az Összeomlást.
S az égből hullani kezd a tűzeső…

 

Találkozás 


 

Az idő törvénye valahová a múlt és a jelen közé sodorja a három utazóit: Crysanitá, Caramont és Raistlint, abba a korba, ahol a megcsonkított Krynnen éhínség, járvány és háború pusztít.
Ám Krynn istenektől elhagyott népei megtagadva mindent, ami a múlttal összefügg, Crysania gyógyító erejét boszorkányságnak, míg Raistlin sötét hatalmát csodának tartják. S amikor Caramon hadat gyűjt, hogy Thorbardin törpekirálysága ellen vonuljon, özönlenek zászlaja alá, hogy elpusztítsák az utolsó dolgot is, ami az Összeomlás után még megmaradt…

 

Ikrek ​hatalma 

 

 

Fistandantilus hada feltartóztathatatlanul nyomul Pax Tharkas felé, hogy elpusztítsa a bevehetetlennek hitt várat. Azonban a katonák, de még tábornokuk sem sejti, hogy a valódi célpont Zhaman, a mágikus erőd. Ezalatt Raistlin próbál új medret szabni az időnek, és a Sárkánygömbhöz fordul, hogy felvegye a kapcsolatot a jövővel – Dalamarral. Természetesen Tas és Gnimsh sem marad tétlen, és épp időben érkeznek, hogy megzavarják Raistlint a varázslatában. Végül Pax Tharkas az ostromlók kezére kerül, így nyitva meg az utat Zhaman évszázadok óta háborítatlan termein át a Kapuhoz…

 

Háború  


 

Hiába volt Raistlin minden igyekezete, Zhaman erődje felrobbant. Az elszabadult mágia egy újabb, ismeretlen helyre ragadja magával Tast és Caramont. A táj hátborzongató, mégis furcsán ismerős… Hová, mikorra kerültek?
Caramonnak rá kell döbbennie, nem lehet többé irgalmas. Meg kell ölnie testvérét, vagy a világot elemészti a végső pusztulás.
Míg a két utazó a halál birodalmából keresi a kiutat, Abyssben megkezdődik a küzdelem Raistlin és a sötétség erői között…

 

Pusztulás 

 

  

Hiába volt Raistlin minden igyekezete, Zhaman erődje felrobbant. Az elszabadult mágia egy újabb, ismeretlen helyre ragadja magával Tast és Caramont. A táj hátborzongató, mégis furcsán ismerős…
Hová, milyen korba kerültek?
Caramonnak rá kell döbbennie, nem lehet többé irgalmas. Meg kell ölnie testvérét, vagy a világot elemészti a végső pusztulás. Míg a két utazó a halál birodalmából keresi a kiutat, Abyssben megkezdődik a küzdelem Raistlin és a sötétség erői között…

 

Az ​ikrek próbája 

Megjegyzések