DragonLance legendák
A Dárdaháború véget ért, az emberek, törpék és elfek szövetsége legyőzte
a Sötétség Királynőjét és gonosz ármádiáját. Az ősi, igaz istenek
visszatértek, hogy segítsék Krynn népeit a háború ütötte sebek
begyógyításában. Béke köszöntött Ansalonra, a fenyegető árnyék örökre
elvonult.
Vagy mégsem?
Raistlin Majere, a Feketeköpenyes mágus elátkozott tornya körül ismét sűrűsödik a homály, a varázsló készül valamire.
Ha terve sikerül, hatalma oly nagy lesz, hogy senki sem állíthatja meg őt, a múlt és jövő urát…
A múlt és jövő ura
Istár gyönyörű és romlott városában a Papkirály magához akarja rendelni
az isteneket, hogy segítségüket követelje a Gonosz elleni végső harchoz.
De megváltozhat-e a történelem?
Talán. Ám előbb…
Caramon az Aréna porondjára lép, hogy megvívja Utolsó Menetét szabadságáért és önmagáért.
Raistlin és Crysania találkoznak, hogy együtt szálljanak szembe a Sötétség Királynőjével.
Tasslehoff elindul, hogy megakadályozza az Összeomlást.
S az égből hullani kezd a tűzeső…
Találkozás
Az idő törvénye valahová a múlt és a jelen közé sodorja a három utazóit:
Crysanitá, Caramont és Raistlint, abba a korba, ahol a megcsonkított
Krynnen éhínség, járvány és háború pusztít.
Ám Krynn istenektől elhagyott népei megtagadva mindent, ami a
múlttal összefügg, Crysania gyógyító erejét boszorkányságnak, míg
Raistlin sötét hatalmát csodának tartják. S amikor Caramon hadat gyűjt,
hogy Thorbardin törpekirálysága ellen vonuljon, özönlenek zászlaja alá,
hogy elpusztítsák az utolsó dolgot is, ami az Összeomlás után még
megmaradt…
Ikrek hatalma
Fistandantilus hada feltartóztathatatlanul nyomul Pax Tharkas felé, hogy elpusztítsa a bevehetetlennek hitt várat. Azonban a katonák, de még tábornokuk sem sejti, hogy a valódi célpont Zhaman, a mágikus erőd. Ezalatt Raistlin próbál új medret szabni az időnek, és a Sárkánygömbhöz fordul, hogy felvegye a kapcsolatot a jövővel – Dalamarral. Természetesen Tas és Gnimsh sem marad tétlen, és épp időben érkeznek, hogy megzavarják Raistlint a varázslatában. Végül Pax Tharkas az ostromlók kezére kerül, így nyitva meg az utat Zhaman évszázadok óta háborítatlan termein át a Kapuhoz…
Háború
Hiába volt Raistlin minden igyekezete, Zhaman erődje felrobbant. Az
elszabadult mágia egy újabb, ismeretlen helyre ragadja magával Tast és
Caramont. A táj hátborzongató, mégis furcsán ismerős… Hová, mikorra
kerültek?
Caramonnak rá kell döbbennie, nem lehet többé irgalmas. Meg kell ölnie testvérét, vagy a világot elemészti a végső pusztulás.
Míg a két utazó a halál birodalmából keresi a kiutat, Abyssben megkezdődik a küzdelem Raistlin és a sötétség erői között…
Pusztulás
Hiába volt Raistlin minden igyekezete, Zhaman erődje felrobbant. Az
elszabadult mágia egy újabb, ismeretlen helyre ragadja magával Tast és
Caramont. A táj hátborzongató, mégis furcsán ismerős…
Hová, milyen korba kerültek?
Caramonnak rá kell döbbennie, nem lehet többé irgalmas. Meg kell
ölnie testvérét, vagy a világot elemészti a végső pusztulás. Míg a két
utazó a halál birodalmából keresi a kiutat, Abyssben megkezdődik a
küzdelem Raistlin és a sötétség erői között…
Megjegyzések
Megjegyzés küldése