Geronimo Stilton történetei (1-40)

  

Hogy kicsoda Geronimo Stilton? Hát, egy igen szórakozott pacák, pontosabban pocok, aki mindig a felhők fölött jár… Egy kiadó vezetőjeként dolgozik, de igazi szenvedélye az írás. Rágcsáliában, Egér-sziget fővárosában minden műve bombasiker. Nem olvastad még őket? Pedig igazán mulatságos történetek: könnyebbek, mint a mozzarella, kívánatosabbak, mint az edami és ízesebbek, mint az érett parmezán…

A ​nevem Stilton, Geronimo Stilton (Geronimo Stilton 1.) 

 

  

Voltatok ​már valaha Egér-szigeten? Ez az igen furcsa sziget Egérbenemjárta-óceán kellős közepén helyezkedik el, és az alakja jókora sajtszeletre emlékeztet. Ezen a szigeten a természet különleges védelmet élvez, és a rágcsálók boldogan élnek…
Geronimo Stilton!
Kalandjaim Rágcsália. Itt lakom én, Geronimo Stilton!
Kalandjaim Rágcsáliában játszódnak. Igaz történetek ezek, velem estek meg, vagy ne legyen a nevem Geronimo Stilton!
Vicces, furcsa és egy kicsit talán hihetetlen kalandok, de ígérem, hogy egytől egyig mulatságosak… Nem hisztek nekem? Hát rajta! Olvassatok el egyet!

Geronimo Stilton
Rágcsáliában született (Egér-szigeten). Diplomamunkáját a rágcsálóirodalom toponímiájából és összehasonlító ősegéri filozófiából írta.
Húsz éve a Rágcsáló Hírek főszerkesztője, ez Rágcsália legolvasottabb napilapja.
Az eltűnt kincs rejtélye című írásáért Ráglitzer-díjat kapott, s 2001-ben elnyerte Az év embere kitüntetéssel járó Andersen-díjat is. 2002-ben egyik kötetét az év legjobb elektronikus gyermekkönyvének választották, s az eBook Award 2002 Díjjal jutalmazták.
Geronimo Stilton szabadidejében XVIII. századi antik sajthéjdarabkákat gyűjt, golfozik, és természetesen történeteket mesél kedvenc unokaöccsének, Benjaminnak…

Nosztregerusz ​titokzatos kézirata (Geronimo Stilton 2.) 

 

  

Hogy kicsoda Geronimo Stilton? Hát, egy igen szórakozott pacák, pontosabban pocok, aki mindig a felhők fölött jár… Egy kiadó vezetőjeként dolgozik, de igazi szenvedélye az írás. Rágcsáliában, Egér-sziget fővárosában minden műve bombasiker. Nem olvastad még őket? Pedig igazán mulatságos történetek: könnyebbek, mint a mozzarella, kívánatosabbak, mint az edami és ízesebbek, mint az érett parmezán… Majd meglátod a színes, vidám könyvből!
Ki nem állhatok utazni. De akkor mit keresek én Egeresztánban, egy sajtsárga lakókocsiban, mínusz negyven fokban? Kérdezzétek nagyapámat, Világjáró Vilmost…

Sajtsárga ​lakókocsi (Geronimo Stilton 3.) 

 

  

Hogy kicsoda Geronimo Stilton? Hát, egy igen szórakozott pacák, pontosabban pocok, aki mindig a felhők fölött jár… Egy kiadó vezetőjeként dolgozik, de igazi szenvedélye az írás. Rágcsáliában, Egér-sziget fővárosában minden műve bombasiker. Nem olvastad még őket? Pedig igazán mulatságos történetek: könnyebbek, mint a mozzarella, kívánatosabbak, mint az edami és ízesebbek, mint az érett parmezán… Majd meglátod a színes, vidám könyvből!
Mi történik? Ki az a megátalkodott egér, aki úgy jár-kel a városban, mintha Ő én volnék? Ki akarja elvenni tőlem a Rágcsáló Híreket? Sosem gondoltam volna, hogy…

El ​a mancsokkal, te sajtképű! (Geronimo Stilton 4.) 

 

  

Hogy kicsoda Geronimo Stilton? Hát, egy igen szórakozott pacák, pontosabban pocok, aki mindig a felhők fölött jár… Egy kiadó vezetőjeként dolgozik, de igazi szenvedélye az írás. Rágcsáliában, Egér-sziget fővárosában minden műve bombasiker. Nem olvastad még őket? Pedig igazán mulatságos történetek: könnyebbek, mint a mozzarella, kívánatosabbak, mint az edami és ízesebbek, mint az érett parmezán… Majd meglátod a színes, vidám könyvből!
Vitorlás, kincs, sziget! Micsoda hihetetlen kaland a trópusi tengeren! Minden egy különös levéllel kezdődött, amit a kissé fura nagynéni írt…

Az ​eltűnt kincs rejtélye (Geronimo Stilton 5.) 

 

  

Hogy kicsoda Geronimo Stilton? Hát, egy igen szórakozott pacák, pontosabban pocok, aki mindig a felhők fölött jár… Egy kiadó vezetőjeként dolgozik, de igazi szenvedélye az írás. Rágcsáliában, Egér-sziget fővárosában minden műve bombasiker. Nem olvastad még őket? Pedig igazán mulatságos történetek: könnyebbek, mint a mozzarella, kívánatosabbak, mint az edami és ízesebbek, mint az érett parmezán… Majd meglátod a színes, vidám könyvben!
Mi történik a metróalagútban? Miféle titkot rejt a föld alatti folyosórendszerben élő hatalmas macska, aki rettegésben tartja a város rágcsálóját? Lehet, hogy szellem? 

A ​metró fantomja (Geronimo Stilton 6.)

 

 

Hogy kicsoda Geronimo Stilton? Hát, egy igen szórakozott pacák, pontosabban pocok, aki mindig a felhők fölött jár… Egy kiadó vezetőjeként dolgozik, de igazi szenvedélye az írás. Rágcsáliában, Egér-sziget fővárosában minden műve bombasiker. Nem olvastad még őket? Pedig igazán mulatságos történetek: könnyebbek, mint a mozzarella, kívánatosabbak, mint az edami és ízesebbek, mint az érett parmezán… Majd meglátod a színes, vidám könyvből!
Félsz a sötéttől, a póktól és tériszonyod van? Kigyógyulhatsz, ha részt veszel egy hihetetlen tanfolyamon a Fekete dzsungelben. Nem mindennapi kaland…

Négy ​egér a Fekete dzsungelben (Geronimo Stilton 7.) 


 

Hogy kicsoda Geronimo Stilton? Hát, egy igen szórakozott pacák, pontosabban pocok, aki mindig a felhők fölött jár… Egy kiadó vezetőjeként dolgozik, de igazi szenvedélye az írás. Rágcsáliában, Egér-sziget fővárosában minden műve bombasiker. Nem olvastad még őket? Pedig igazán mulatságos történetek: könnyebbek, mint a mozzarella, kívánatosabbak, mint az edami és ízesebbek, mint az érett parmezán… Majd meglátod a színes, vidám könyvből! Miért mondja ez a gyanús pacák nekem, hogy nem lehet többé a nevem Stilton? És miért kell nekem elutaznom egy távoli sajtgyárba? És mi közöm a titokzatos rágcsálóhoz?

A ​titokzatos sajttolvaj (Geronimo Stilton 8.) 

 

  

Hogy kicsoda Geronimo Stilton? Hát, egy igen szórakozott pacák, pontosabban pocok, aki mindig a felhők fölött jár… Egy kiadó vezetőjeként dolgozik, de igazi szenvedélye az írás. Rágcsáliában, Egér-sziget fővárosában minden műve bombasiker. Nem olvastad még őket? Pedig igazán mulatságos történetek: könnyebbek, mint a mozzarella, kívánatosabbak, mint az edami és ízesebbek, mint az érett parmezán… Majd meglátod a színes, vidám könyvben!
Geronimo régi barátjával együtt indul el egy elképesztő és hihetetlen futóversenyen, ahol rendkívül érdekes dolgok történnek…

 

A ​világ legőrültebb maratonja (Geronimo Stilton 9.) 

 

 

Hogy kicsoda Geronimo Stilton? Hát, egy igen szórakozott pacák, pontosabban pocok, aki mindig a felhők fölött jár… Egy kiadó vezetőjeként dolgozik, de igazi szenvedélye az írás. Rágcsáliában, Egér-sziget fővárosában minden műve bombasiker. Nem olvastad még őket? Pedig igazán mulatságos történetek: könnyebbek, mint a mozzarella, kívánatosabbak, mint az edami és ízesebbek, mint az érett parmezán…Igazán bajuszemelő történetek, szavamra mondom!

 

Négy ​egér a vadnyugaton (Geronimo Stilton 10.) 


 

Lippa néni születésnapjára óriási kirándulást szerveztünk. Az egész Stilton család eljött. Micsoda remek mulatság volt! Tudjátok mit játszottunk? Ebben a könyvben rengeteg pompás játékot találtok. Vannak benne olyanok, amiket kint, és olyanok is, amiket bent játszhattok. Egyedül vagy társaságban, igazán extraegeres játékgyűjtemény… szavamra mondom! Vagy ne legyen a nevem Geronimo Stilton.

 

Játékok ​könyve (Geronimo Stilton 11.) 


 

Az egész kaland egy titokzatos térképpel kezdődött, amit Tea a húgom talált a bolhapiacon. A térkép egy távoli szigetet ábrázolt, amelyen titokzatos kincs lapul. Négyen nekivágtunk a tengernek egy vitorlás fedélzetén. Feledhetetlen kalandok sora várt ránk…

 

A ​smaragdszem titka (Geronimo Stilton 12.) 


 

Be kell vallanom, hogy elég szórakozott pacák, akarom mondani, pocok vagyok, mindig egy kicsit a fellegekben járok… Egy kiadó vezetőjeként és főszerkesztőjeként dolgozom, szenvedélyem az írás. Itt, Rágcsáliában, Egér-sziget fővárosában a könyveim mind bestsellerek! Nem olvastátok még őket? Pedig igazán mulatságos történetek: könnyebbek, mint a friss mozzarella, kívánatosabbak, mint az edami, és ízesebbek, mint az érett parmezán… Igazán bajuszemelő történetek, szavamra mondom!
Hallottatok már valaha a rettegett Fekete Kalózról? Nem? Ó, milyen szerencsések, vagytok! Tengerek réme, minden egér rémálma ő. Mondjátok, miért éppen nekem kellett a hajóján raboskodnom, a biztos halálra várva? Álmomban sem gondoltam volna, hogy ehhez fogható kalandban lesz részem…

A ​kalózmacskák hajója (Geronimo Stilton 13.) 

 

 

Transzegéria. Olyan sűrű köd van ott, hogy az orra hegyéig sem lát az egér, lakói pedig bűzlenek a fokhagymától! A hely pedig a rejtélyektől. Miért fél mindenki a kastély lakóitól? Mi az a vörös ital, amit a gróf és vendégei fogyasztanak? Miért nappal alszanak és nem éjszaka? Miért nincs matrac az ágyakban? Ezekre a kérdésekre és még számos különös eseményre hőseinknek kell fényt deríteniük!

Légyturmix ​a gróf úrnak (Geronimo Stilton 14.) 

 

  

Cini Lisa mosolya titkot rejt! A hatodik egérérzékem azt súgja, hogy itt valahol a közelben kincs rejtőzik! Hallottatok már róla? Ha nem, gyertek, tartsatok velem! Igazán izgalmas kincsvadászat lesz, vagy ne legyen a nevem Geronimo Stilton!

 

Cini ​Lisa mosolya (Geronimo Stilton 15.) 

 

 

Egy habos kávé? Ugyan, mi történhet egy habos kávé miatt? Sok minden, nagyon sok minden! Mert így kezdődött minden… az őrült szenvedély Ementália iránt, a jósnőnél tett látogatásom, az expedíció az Aprósajt-völgyben. Igazán extraegeres kaland volt, rágcsáló becsületszavamra!

 

Egy ​habos kávé és nagy hűhó! (Geronimo Stilton 16.) 

 

 

Hogy kicsoda Geronimo Stilton? Hát én vagyok! Be kell vallanom , elég szórakozott pacák, akarom mondani, pocok vagyok, mindig egy kicsit a fellegekben járok…
És most Pinky megint nagy kalamajkába rángatott! Titokban benevezett a világ legőrültebb görkorcsolyaversenyére… Engem! Rémálomba illő hétvégi program! A nagypapám bajuszára esküszöm, alig vártam, hogy visszatérhessek az irodába!

Egy bajuszmeresztő hétvége (Geronimo Stilton 17.)


 

Amikor megkaptam azt a furcsa levelet, majdnem beestem a szék alá a meglepetéstől! Aladár bácsikám, aki Rágcsália legfukarabb egere, meghívott fia, Virgil, és annak jegyese, Mocsáry-Penész Boglárka esküvőjére a kastélyukba, melynek neve Fukar erőd… Vajon milyen rejtélyes kalandokba keveredik megint ez a szórakozott pocok? Megtudhatjuk a sorozat legújabb kötetéből, melyben olyan dolgok történnek Geronimoval, amikre még legmerészebb álmainkban sem gondoltunk…

Isten hozott a Fukar erődben! (Geronimo Stilton 18.) 


 

Egy hajóút során Piperpocok Cicelle az elképesztő örökösnő belém szeret, és mindenáron hozzám akar jönni feleségül. Kétségbeesetten próbálok menekülni, mígnem egy lakatlan szigeten végzem hajótöröttként. Ezer mozzarella, hihetetlen történet! Ó, a szerelem!

 

A szerelem akár a sajt...  (Geronimo Stilton 19.)

 

 

Ti féltek a szellemektől? Én bizony rettegek! Különösen, ha macskaszellemről van szó, ami ráadásul egy romos kastélyban kísért a Sűrű-sötét erdő kellős közepén… de a múmiák, boszorkányok, denevérek és vámpírok ijesztő seregének rémisztgetései közepette végül sikerül megfejteni a kastély titkát!

 Csonkamancsú ​Miau kastélya (Geronimo Stilton 20.)

 

 

A barátság nagyon fontos dolog számomra. Ezért vállalom, hogy megmászom a Himalája rettentő hegycsúcsait, és megkeresem Volt professzort, aki a titokzatos jeti felkutatására indult. Vajon sikerül-e a professzor nyomára bukkannom? Vagy örökre elveszünk a jégmezőkön? Mennyi izgalmas kalandnak nézünk elébe ezek között a hihetetlenül magas csúcsok között, a macskaordító hidegben!

 Kaland ​a Himaláján (Geronimo Stilton 21.)

 

 

Egy félszemű rágcsáló tönkre akarja tenni a Rágcsáló Híreket… Én azonban mindenáron meg akarom menteni a kiadót: még arra is hajlandó vagyok, hogy részt vegyek egy rémisztő horrorkvízben, az Egérfogóban, ahol kis híján elveszítem a farkincámat! Végül pedig hála a híres Egeróninak, sikerül kiderítenem, ki a titokzatos rágcsáló…

 Bajuszokra ​vigyázni, itt jön Egeróni! (Geronimo Stilton 22.)


 

Geronimot a nagyapja, Világjáró Vilmos fontos küldetéssel Egyiptomba küldi, ahol ki kell derítenie a sajtpiramis titkát, illetve hogy miként lehetséges hulladékból energiát termelni.

 

A ​sajtpiramis titka (Geronimo Stilton 23.)

 

  

Ki találta ki, hogy Puerto Turóba utazzam és a Las Egeras Hotelben szálljak meg? Borzalmas nyaralás volt: cápák és svábbogarak üldöztek, leégett az orrom, ejtőernyőznöm és siklórepülőznöm kellett…
Ezer mozzarella! Alig vártam, hogy hazaérjek, és pihenjek egy kicsit!

 

Vakáció ​a Las Egeras Hotelben (Geronimo Stilton 24.) 

 

 

Rázdmegjól Rezső bárjában megittam egy extraegeres camembert-koktélt, aztán ahogy kiléptem a bárból, erős szél kerekedett. Épp kinyitottam az irodám ajtaját, amikor a szél egy papírdarabot repített az arcomba. Utánakaptam, és legnagyobb meglepetésemre egy lottószelvény volt. Egy Pocoklottó-szelvény! Először el akartam dobni, de aztán meggondoltam magam, és begyűrtem a zsebembe. Hát így kezdődött a következő kalandom.

 

Ezer ​mozzarella, nyertem a Pocoklottón! (Geronimo Stilton 25.)

 

 

Ezúttal is különleges kalandokban volt részem. Megismertem például Tenebrax Tragikát, a bájosan bizarr rágcsálólányt, aki temetőben lakik, és halottaskocsin furikázik a városban… Ráadásul részt vettem egy hátborzongató halloweenpartin, ahol szőrmeresztő menü fogadott! A könyvben minden ötletet és tanácsot megtalálsz, hogy te is felejthetetlen halloweent szervezhess a barátaidnak!

 

Macskanagy ​rettegés (Geronimo Stilton 26.)

 

 

Bár nincs túl sok kedvem hozzá, ezúttal kénytelen vagyok közelebbről is megismerni a Tenebraxok népes és fura családját, illetve vidéki birtokukat, Koponyavárat. Számtalan hihetetlen kaland vár rám Hiúvámpír-völgyben, ahol vérszomjas kanárik, őrzővédő növények, húsevő eprek lesik minden lépésemet.

A ​Tenebrax család titka (Geronimo Stilton 27.) 

 

 

Ezer mozzarella, mennyi kalamajka történik velem nyaralás előtt! Ki kell mentenem Lippa nénikémet az égő házból, a víz elönti a Rágcsáló Hírek raktárát, Morzsahegyi, a chipskirály megfenyeget, hogy kitépi a bajuszomat… és még a hasamat is elcsapom egy adag tengeri herkentyűvel. Igazán megérdemlek hát egy pihentető vakációt…

 

Extraegeres ​vakáció a Pompás Pocok Panzióban (Geronimo Stilton 28.)

 

  

Hogy kicsoda Geronimo Stilton?
Hát én vagyok! Be kell vallanom, elég szórakozott pacák, akarom mondani, pocok vagyok, mindig egy kicsit a fellegekben járok… Egy kiadó vezetőjeként és főszerkesztőjeként dolgozom, de igazi szenvedélyem az írás. Itt, Rágcsáliában, Egér-sziget fővárosában a könyveim mind bestsellerek! Hát nem olvastátok még őket? Pedig igazán mulatságos történetek: könnyebbek, mint a friss mozzarella, kívánatosabbak, mint az edami, és ízesebbek, mint az érett parmezán… Igazán bajuszemelő történetek, szavamra!

Az igazi úriegér
Micsoda bumfordi pocok volt Trappola unokatestvérem Sznoberovics bárónő estélyén! Piszkálta az orrát, vakargatta a fülét a kisujjával… ha így viselkedik, mindenki ki fogja csúfolni! Ráadásul nem is olyan nehéz tökéletes úriegérré válni… Elég csak átolvasni A jólneveltség alapszabályai, avagy a tökéletes úriegér kézikönyve című munkát!

 

Az ​igazi úriegér (Geronimo Stilton 29.)

 

 

Hogy ​kicsoda Geronimo Stilton?
Hát én vagyok! Be kell vallanom, elég szórakozott pacák, akarom mondani, pocok vagyok, mindig egy kicsit a fellegekben járok… Egy kiadó vezetőjeként és főszerkesztőjeként dolgozom, de igazi szenvedélyem az írás. Itt, Rágcsáliában, Egér-sziget fővárosában a könyveim mind bestsellerek! Nem olvastátok még őket? Pedig igazán mulatságos történetek: könnyebbek, mint a friss mozzarella, kívánatosabbak, mint az edami, és ízesebbek, mint az érett parmezán… Igazán bajuszemelő történetek, szavamra!

Karácsony van, Stilton!
Már mindent előkészítettem a karácsonyi vacsorához: meghívtam az összes rokonomat és barátomat, gyönyörűen feldíszítettem a házam… Aztán valahogy mégis nagy zűrzavar támadt. Össze kellett szednem százezer sajtos bonbont a földről, egy kamion átgázolt a farkincámon, és még a lakásom is kigyulladt! De milyen sok rágcsáló segített rendbe hozni a dolgokat! Hát igen, karácsonykor mindenki kicsit jobbnak érezheti magát. Bárcsak ez egész évben így volna!

 

Karácsony ​van, Stilton! (Geronimo Stilton 30.)

 

 

Micsoda rémes egy vakációt töltöttem a déli tengereken! Először egy bajuszmeresztő repülőút, aztán egy repülőgép-szerencsétlenség a tengeren, majd egy fárasztó partot érés a lakatlan szigeten, ahol éjszakánként furcsa zajokat hallani. Vajon Ezüstmancs kalózkapitány szelleme még mindig kísért?

 

A ​Kalóz-szigetek kincse (Geronimo Stilton 31.)

 

 Itt van Geronimo Stilton legújabb kalandja!
Tarts vele te is a sajtsárga tengeralattjárón, és keressétek együtt a tűzvörös rubint. Ám légy óvatos, hiszen az Amazonas őserdeiben rengeteg veszély leselkedik majd rátok: óriáshangyák, szőrös pókok, éhes piráják, húsevő növények… no és egy rettenetes bűnbanda, mely az őserdő kiirtásán fáradozik…

 

A ​tűzvörös rubin temploma (Geronimo Stilton 32.) 

 

 

Én amolyan értelmiségi pacák, akarom mondani, pocok vagyok, de mint minden rágcsáló, én is imádom a focit. Lelkes drukker vagyok…igazi úriegér szurkoló, mert számomra a sport bátorságot, tisztességes játékot és barátságot jelent!

 

Egy ​extraegeres bajnokság (Geronimo Stilton 33.) 

 

 Aznap reggel, amikor bekísértem Benjamint az iskolába, a tanító néni felírta a táblára, hogy hová megy az osztály kirándulni. Én orra buktam, és leesett a szemüvegem, ezért úgy láttam, a táblán az áll: Rágcsáló Hírek. Gyorsan felajánlottam, hogy elkísérem az osztályt a szerkesztőségbe… álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen extraegeres út vár rám!

 

 Kirándulás ​a Niagara-vízeséshez (Geronimo Stilton 34.)

 

 

December volt, nagy pelyhekben hullt a hó. Az ablak előtt álltam és azon gondolkodtam, mi legyen az új könyvem témája. Ahogy így morfondíroztam, belépett az irodámba Benjamin. Nem sokkal ezután a Bűzös-csúcson álltam sílécekkel a lábamon. Nagyon élveztem a siklást, a csendet, a friss levegőt! Ám az örömöm nem tartott soká: egy szörnyen neveletlen pocok nekem jött és a következő pillanatban egyetlen óriási hólabdaként gurultunk lefelé a lejtőn…

 

Ajjaj, ​micsoda baj! (Geronimo Stilton 35.) 

 

 

Február 14-ének előestéjén rettentő izgatott voltam… hiszen másnap Valentin napja volt! Úgy terveztem, hogy a barátaimnak fantasztikus ünnepséget szervezek. Ám reggel nem csörgött a vekkerem, a futárszolgálat nem szállította ki az újságomat, lóháton mentem a cukrászdába a süteményekért… el sem tudtam képzelni, hogy mi jöhet még ezután. De szerencsére egy talpraesett egérlány a segítségemre sietett!

 

Az ​élet egy rodeó! (Geronimo Stilton 36.)
 

 

Egy izzasztóan meleg nyári napon épp a legújabb könyvem témáján gondolkodtam az irodámban, amikor váratlanul betoppant Trappola unokatestvérem. A mancsában régi térképet szorongatott, amely még az ük-ük-ükbácsikánké, Colorado Stiltoné volt. A térkép egy titokzatos kincset jelölt! Rögtön útra is keltünk Mongóliába!

 

Az ​Óriáscsontvázak völgye (Geronimo Stilton 37.)

 

 

Az irodámban ültem, és ihletet gyűjtöttem a következő könyvemhez, amikor megcsörrent a telefon… Akkor még fogalmam sem volt, hogy mi vár rám! Mielőtt még feleszmélhettem volna, Ausztrália felé tartottam egy repülőgépen, és nem sokkal később egyedül bolyongtam a vadonban! Rettenetesen féltem!

 

Patty ​Spring megérkezett! (Geronimo Stilton 38.)

 

 

Kedves rágcsálóbarátaim!
A nevem Stilton, Geronimo Stilton. Itt Rágcsáliában, Egér-sziget fővárosában a könyveim mind bestsellerek! Hát nem olvastátok még őket? Igazán mulatságos történetek: könnyebbek, mint a friss mozzarella, kívánatosabbak, mint az edami, és ízesebbek, mint az érett parmezán… igazán bajuszemelő történetek, szavamra!

Mentsük meg a fehér bálnát!
Egy tikkasztó nyári délelőtt az irodámban üldögéltem, amikor belépett Patty Spring, és nyaralni hívott a Bálna-öbölbe. El sem akartam hinni! Egy romantikus vakáció Pattyvel?! Mi lehet ennél csodálatosabb? Sajnos azonban a dolgok nem épp úgy alakultak, ahogy terveztem…

 

Mentsük ​meg a fehér bálnát! (Geronimo Stilton 39.)

 

 

 

 Mint mindig, Cincogó barátom most is egészen hihetetlen ügybe rángatott bele. Egy nap szörnyű bűz árasztotta el Rágcsáliát. Senki sem tudta, honnan jön, és mi okozza. Hogy megoldjuk a rejtélyt, Cincogóval alászálltunk Rágcsália csatornarendszerébe. Kiderült, hogy harcos patkányok csapata készül megszállni a várost. Lejutni könnyű volt a csatornapatkányok közé, ám a hazaúttal akadt egy kis gondunk…

 

A ​kanális királynőjének különös esete (Geronimo Stilton 40.) 

 

 

 

 

 

 

 

 

Megjegyzések