2022. február 19., szombat

Karina Halle: Északi Dinasztiák sorozat

 

 

 A lázadó herceg

Nem hittem a tündérmesékben. Soha nem gondoltam, hogy találkozom a szőke herceggel.
Szegény családból származom. Egy kaliforniai kisvárosban nőttem fel öt testvéremmel együtt. Legidősebb gyermekként pontosan tudtam, hogy számomra nem a napfényt és a boldogságot tartogatja az élet. Ez akkor vált teljesen világossá, amikor a szüleim tragikus hirtelenséggel meghaltak. Huszonhárom évesen én lettem a családfenntartó. De a sors meglepő játékaként a szőke herceg mégiscsak kopogtatott az ajtón.
Először azt hittem, Viktor csak egy átlagos üzletember. Attól eltekintve, hogy rendkívül vonzó, százkilencven centi magas, kék szemű és hihetetlenül gazdag.
Ám hamarosan kiderült az igazság. A csendes, jóképű, igéző tekintetű férfi menekül a saját világa elől. Nem akarja betölteni a rá osztott szerepet.
Viktor a Nordin uralkodóház tagja. Őméltósága a svéd trónörökös. Viktor titkát felfedni csak az első lépés volt. Arra nem számítottam, hogy beleszeretek. Arra végképp nem, hogy fenekestül felfordul az életem. 

A féktelen trónörökös
 

Elsőre csak egy átlagos, húszas évei vége felé járó, jóképű fickónak tűnök. Önbizalomból soha nem szenvedtem hiányt. Tetovált testem olyan, mint egy skandináv félistené, és legalább úgy szeretem a nőket, ahogy ők engem.
Ha nem siklóernyőzöm vagy száguldok az autómmal, akkor az éppen aktuális nőmmel élvezem az életet. Egy átlagos szingli férfinak ez pont elég.
Csak hogy én nem vagyok átlagos szingli férfi.
Magnus herceg vagyok, Norvégia trónörököse. A legutóbbi botrányommal sikerült az egész királyi családot lejáratnom. Csak egyetlen módon tehetem mindezt jóvá: ha összeszedem magam, és felnövök a feladathoz. Máskülönben nem én leszek a trón várományosa. Tehát vagy lemondok a trónról, vagy… megházasodom.
Feleségül veszek egy kékvérű idegent.
Például a lichtensteini Izabella hercegnőt.
Csendes, intelligens, és hihetetlenül szép. Neki sem tetszik a házasság gondolata, és ezt nem fél a tudtomra adni. Azt mondja, igazi nőcsábász vagyok, semmit nem veszek komolyan, és akkora az egóm, hogy nem férek be a palotába. Szerintem eltökélt szándéka, hogy megkeseríti az életemet.
Annak ellenére, hogy a házasságunk maga lesz az állóháború, elhatároztam, hogy megtöröm Ella távolságtartó, prűd hozzáállását, és felszínre hozom a vad, szexi nőt, aki benne lakozik. Megmutatom, milyen az igazi királynő.
Már csak az a kérdés, hogy engedi-e.  


A z elérhetetlen uralkodó

Tiltott szerelem…
Amikor jelentkeztem az álláshirdetésre, azt hittem, ez is olyan munka lesz, mint a többi: egy arisztokrata családnál leszek nevelőnő. Aztán rájöttem, mekkorát tévedtem. A két kislány, akire vigyázok, történetesen két hercegkisasszony.
Édesapjuk a megözvegyült dán király. Az új otthonom? Koppenhága királyi palotája.
Nehéz megszokni az új életemet, de nem az a legfőbb gond, hogy a lányok még mindig az édesanyjukat gyászolják.
A probléma az édesapjukkal van.
Hűvös, kiszámíthatatlan, és olyan fürkésző tekintettel néz, hogy a hideg futkos a hátamon.
Aksel király azért vett fel, hogy a lányaira vigyázzak, miközben kerül, ahogy csak tud.
Minél tovább maradok a palotában, annál inkább vonzódni fogok hozzá. Nemcsak jóképű, de olyan kisugárzása van, aminek nehéz ellenállni. Az asztalnál folyamatosan engem néz, finoman mindig egymáshoz érünk a folyosón, és futó pillantásokat váltunk. Mindegy, mit érzek iránta, úgysem lehetünk együtt.  


Nemes kísértés

Minden családnak megvan a maga fekete báránya. Még a kékvérűeknek is.
A dán királyi család fekete báránya én vagyok. Stella hercegnő, a botrányos életű, elvált nő, a család egyetlen olyan tagja, aki egyedül neveli a gyermekét. Nem érdekel, mit mondanak az emberek. Ha kell, szembemegyek a világgal.
Csak hogy az én világom fenekestül felfordul.
Ellátogat hozzánk Orlando monacói herceg, akit a média is hírhedt szoknyabolondként ismer. Ez a férfi vállalhatatlanul trágár. Úgy tűnik, élvezi, hogy az idegeimre mehet, és lassan, de biztosan az ágyamba is beférkőzik.
Rövid, de buja kapcsolat a miénk. Semmi másról nem szól, csak a szexről. De egy idő után – legnagyobb meglepetésemre – valami megváltozik.
Azt hittem, sikerült kizárnom ezt a féktelen pasast az életemből, de van köztünk egy olyan kötelék, amelyet egyikünk sem tud figyelmen kívül hagyni: egy kisbaba. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.